Första snön!

Ja då har den första snön kommit till Linköping. Det ligger ca 2 mm utanför mitt fönster och det är blött och kallt.

Dagen har spenderats på NH där jag haft föreläsningar och ätit god lunch på Kina. Efter skolan var klar spelade jag och Rasmus tv-spel innan vi begav oss till Angelica där hon och hennes syster gjort Italiensk kycklinggratäng, oerhört gott! Efter att ha kollat på film hos Angelica gick jag, Rasmus, Danne och Staffan på nya bondrullen som hade premiär vid 00.00. Måste säga att jag kan rekomendera den till alla er där ute. 

Natten avslutades med en promenad hem lyssnandes till mycket bra jazz...


Dagens musiktips är den underbara gruppen Coldplay och deras senaste album Viva La Vida.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du verkar ha det toppen :) Men jag saknar dig allt!

2008-10-31 @ 04:49:14
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se/
Postat av: Joanna

Coldplay is the shit!

2008-11-04 @ 18:29:17
Postat av: Sarah

hey! väntar på uppdateringar här :)

2008-11-28 @ 20:42:47
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0