Nystart....

Då var man tillbaka då, tänkte att jag ska hålla bloggen vid liv nu... kan ju försöka iaf. =) Jag är tillbaka i Linköping efter en sommar i trucken hemma i Götene. Kan mycket väl ha varit den sista sommaren i Götene faktiskt, känns lite isolerat att bo hos far så länge, men nu är jag tillbaka i min lya i Östergötland iaf och det är as skönt. Vi i ÖF (överfadder) håller på nu och fixar de sista grejorna inför måndagens invadering av nya lärarnollan som kommer gå omkring och se vilsna ut.... Lite kul är det iaf att se dem med kartor... Haha!

Träffade Rasmus idag ,kändes bra att han är tillbaka, och imorgon kommer Angelica så då blir rodnyje fulltalig igen. =)



Take care!

Kommentarer
Postat av: Calle

I helvete det är den sista sommaren i Götene, Henke! Vad fan blir sommaren på arla utan dig?

2009-08-14 @ 09:51:48
Postat av: Henke

Ja vi får väl se hur det artar sig...

2009-08-14 @ 10:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0