Slut på det roliga...

Då var nolle-p slut för i år, både skönt och trist på samma gång. Det har varit två sjukt roliga veckor med mina underbara ÖF-vänner och vi har haft massor bra faddrar och nollan. Nu när man har jobbat intensivt i tre veckor med allt kommer det bli ett enda stort tomrum, vad ska man göra med all tid? Jo jag vet... Plugga! Ligger tio kapitel efter i samhällskunskapen där jag inte köpt böckerna än och jag har omtenta i PA2 på fredag vilket känns sådär måste jag erkänna, men det är väl bara att sätta igång med läsningen igen....
Ikväll ska jag till Angi och softa med lite folk, så skönt att bara ta det lugnt igen! =)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0