Söndag

Jag har återigen slagits av det faktum att hålla på och tvätta på nätterna är nog det tråkigaste som finns.... Men det måste ju göras någon gång. I morgon börjar Nolle-p och då behöver man ett lager av strumpor och kalsonger eftersom att jag ska leva i ovve i två veckor och inte hinner tvätta så mycket. Kommer bli stressigt men as kul! 

Idag har jag blivit nedvärderad utav Angelica i ännu ett musikquiss som Rasmus gjort, det hör ju iof inte till ovanligheten att den lilla popfjortisen slår mig i denna kamp så jag är inte så ledsen. 


Nu ska jag hämta min tvätt och se om man kan gå och lägga sig eftersom att man ska upp om fem timmar igen.... Trött!!!


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0