Någonstans mellan jul och nyår

Då har man spenderat en hel vecka i byn som brukade vara hemma en gång i tiden men som inte längre känns så kärvänlig och trygg, är nog mest tråkig nu faktiskt... Sitter i pappas köksfönster och tittar ut över längan ett stenkast bort där jag brukade bo, och ja det är faktiskt ett stenkast, kan nog träffa min gamla dörr härifrån. =) Det är både deprimerande och vackert på något konstigt estetiskt sätt som Kent säkert skulle säga.
Jag har iaf haft en bra jul med mycket mat och trevlig släkt, nu vankas bara nyår med det gamla gänget i byn och sedan åker jag tillbaka till Linkan på lördag, ska bli mycket skönt faktiskt...
Nu ska jag snart till bror och äta middag, bäst att åka tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0