Tankar och tentaångest

Såg ett program om ett gäng gymnasietjejer och deras vardagsliv gällande anorexi, plugg och livet i övrigt. Intressant att se hur livet ser ut för en vanlig tonårstjej, det är ju inte den sidan man själv upplevt. Jag tror dock att det är oerhört bra att ta till sig eftersom att man ska bli just gymnasielärare, det är bra att förstå sina elever.

Håller på att pluggar inför den hemska TVÄS2-tentan som kommer i morgon. Hoppas man har pluggat på rätt saker så att man klarar den. Jag läser och läser men ändå så fastnar det inte så mycket, har en hel del andra tankar i huvudet nu också men jag hoppas på det bästa...

En bra sak iaf är att jag är oerhört nöjd med min nya gitarr, den är lättspelad och låter sjukt bra. =)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0