Bättre sent än aldrig...

Oj vad länge sedan det var jag skrev här nu, men bättre sent än aldrig eller hur?
Idag har jag varit på en sociologilektion och suttit och lyssnat på olika sorters stigman och avvikande beteenden man kan utsättas för, var ganska intressant faktiskt. Håller på att läsa en bok om ämnet också som jag ska skriva ett par sidor om till vårt seminarium vi har på torsdag. Fick också reda på idag att vi inte ska ha salstenta på denna kursen utan hemtenta ist, blev hur glad som helst! =)

I helgen fick jag äran att vara med på faddertacket för X-Men trots att jag var ÖF, tur att man har kontakter. Detta resulterade i ett alldeles för stort intag av öl och jag fick åka hem för att sova lite, sedan mådde jag inte så jätte bra på lördagen så den spenderades med Raz nere i stan med pizza, julmust och film, bra kväll ändå.

Om ett par timmar ska jag tillbaks till skolan för att ha FOUL-möte och efterföljande mys med våra "mammor och pappor", alltså FOUL-2009 som ska lämna över ansvaret på oss rookies, kommer nog bli riktigt trevligt!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0