Måndag i Linkan....

Ja då var det en ny vecka här i Linkan igen. Dagen har spenderats i sängen kollandes på tv tills jag fick ett sms om att min kurslitteratur hade kommit. Den hämtades ut i Ryd och nu har jag massor att läsa ikapp men det är bara att bita ihop och läsa nu i veckan.... Eftermiddagen och kvällen spenderades nere på stan med en ny bekantskap över en matbit och en fika på George. Sen var det dags för ännu en fika fast på Espresso-house med Angelica och Rasmus pratandes om livet i stort... Skulle vilja gå och sova nu men det lär jag ju inte lyckas med efter de fyra kopparna kaffe jag druckit ikväll.
Morgondagen kommer spenderas i skolan från tio till sex med lektioner och mycket pluggande... Men sen är det ju sektionspub också där jag hade tänkt att vinna musik-quisset för en gång skull, eller kanske inte........
Ne nu är det dags att spela lite gitarr för att få ut lite energi ur kroppen.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0